Android Apple
سایت تخصصی اندروید و اپل

 

 

۲ Smart Office نسخه اندرویدی مجموعه نرم افزاری Office از شرکت مایکروسافت است. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های آفیس را در گوشی یا تبلت خود بسازید، بخوانید یا ویرایش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فضای کاری برنامه دارای رابط عالی بسیار خوبی است طوری که به راحتی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. همچنین امکان پرینت فایل های ساخته شده از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس نیز در نرم افزار فراهم شده و نیازی به تهیه نرم افزاری جداگانه برای این کار نیست. از جمله ویژگی های نسخه جدید این برنامه می توان به قابلیت تبدیل فایل های آفیس به PDF و اشتراک گذاری فایل های آفیس در Dropbox اشاره کرد. این برنامه تنها برنامه ی آفیس اندروید برای ایجاد سند جدید در آفیس می باشد و همچنان می توانید فونت، رنگ، قالب، تراز متن ها،  بارگذاری عکس در نوشته و … را در سند جدید اعمال کرد.

ویژگی ها :
- ارسال و دریافت اسناد و پیوست ها به صورت ایمیل.
- ایجاد نمودار محاسباتی.
- بزرگنمایی صفحات آفیس تا هر اندازه.
- نمایش اسلاید.
- نمایش اسناد و اسلاید ها به صورت سه بعدی ۳D
- قابلیت اشتراک گذاری در Google Docs
- پشتیبانی از تمام نسخه های آفیس از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰
- اجرای فایل های Word , Excel , PowerPoint
- ایجاد، ویرایش و نمایش فرمت های DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX
- پشتیبانی اسناد در زبان های : چینی، چک، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی سوئدی، ترکی و اوکراینی.

 

.

 

 



ارسال توسط manoochehr

 سرانجام بعد از مدت ها انتظار سامسونگ نسخه رسمی اندروید ۴٫۱ را برای گوشی محبوب گالاکسی اس ۲ عرضه نمود! از تغییرات این نسخه از رام می توان به ظاهری زیبا تغییر کامل ایکون ها و ویجت ها و افزایش سرعت تا حد زیادی می توان اشاره نمود! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این رام به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 

 

قابل نصب بر روی samsung galaxy s2 i9100

رام رسمی اندروید 4.1 برای گالاکسی اس 2

 

اموزش نصب رام:

۱- گوشی خود را کاملا شارژ کنید.

۲- USB debugging را از مسیر زیر فعال کنید:

(Setings>Application>Developement)

3- فایل رام که دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج نمایید و فایلی که در فولدر مذکور با فرمت md5 موجود است در یک فولدر قرار دهید.

۴- برنامه odin را دانلود و نصب کنید. (دانلود برنامه)

۵- گوشی را خاموش و به حالت دانلود (downloading) ببرید. با گرفتن home+volume down+power

6- گوشی را با usb به pc وصل و برنامه odin را اجرا کنید.

۷- بس از زرد شدن خانه اول برنامه odin از سمت چب گزینه PDA در برنامه odin را زده و مسیر فایل با فرمت md5 را دهید و به همین ترتیب فایل pit و cs را در قسمت خود قرار دهید.

۸- گزینه start را زده و صبر کنید تا پیغام PASS که صفحه ی سبز رنگی است نمایان شود.

۹- گوشی را از usb جدا کنید.

۱۰- چند لحظه صبر کنید تا گوشی بالا بیاید(حدود ۲ دقیقه)

اکنون رام جدید نصب شده است و میتوانید از ان لذت ببرید!

توجه:وبلاگ android apple هیچگونه مسئولیت در قبال نصب اشتباه توسط کاربران ندارد و عواقب ان بر عهده کاربر میباشد.

 

 

 دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 486 مگابایت

 

منبع : اندرویدکده.کام

 
 

توجه: پسورد فایل www.androidkade.com میباشد. (به کوچک بودن تمامی حروف دقت کنید.)

توجه : تمامی فایل های نصب که در اندروید کده برای دانلود قرار میگیرند با پسوند apk میباشند. در صورتی که بعد از دانلود فایل به صورت .zip بود کافی است پسوند فایل را به apk تغییر داده و آن را به راحتی نصب کنید ( برای تغییر پسوند کافی است در گوشی خود فایل نصب را rename کرده و از انتهای فایل .zip را پاک کرده و .apk اضافه کنید)

اگر نمی دانید پردازنده گوشی شما چیست و نمی دانید که کدام دیتا را باید دانلود کنید اینجا را مشاهده کنید.

اگر در نصب بازی های شرکت گیم لافت مشکل دارید میتوانید آموزش کامل نصب آن ها را در اینجا مشاهده کنید.




ارسال توسط manoochehr

 Viper SmartStart

شاید شما هم  برای اولین بار باشد که نرم افزاری با این کارکرد می بینید. ولی تعجب نکنید چون خودرو ها و تلفن های هوشمند هر دو به صورتی کاملا جداگانه زندگی ما را متحول کرده اند. امروز ما به گونه ای از موبایل ها و کامپیوتر ها استفاده میکنیم که حتی درون خودرو هم ما را رها نکرده اند و ما را همراهی می کنند. این نرم افزار جدید این امکان را در اختیار ما می گذارد تا به راحتی  بتوانیم به خودروی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنیم. برای اجرای این نرم افزار ، شما به گوشی با سیستم عامل آندروید دارید.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

- مکان دقیق خود روی خود را بر روی تلفن همراه خود ببینید .

- از راه دور خودرو را روشن کنید .

- در های خودرو را قفل و یا باز کنید .

- خطر های پیرامون خودروی خود راه دور با تلفن همراه چک کنید .

هم اکنون می توانید این نرم افزار را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید




ارسال توسط manoochehr

 Sensor Music Player

یکی از کارهایی که در سیستم عامل آندروید میتوان به راحتی انجام داد و از آن لذت برد ، گوش دادن به موسیقی است. یکی از عواملی که باعث می شود گوش دادن به آهنگ لذت بخش شود ، داشتن پلیری زیبا و قدرتمند است. اما همیشه نرم افزارهایی را عرضه کرده اند که این لذت را دوچندان کنند مانند همین پلیرSensor music player.

این نرم افزار به شما اجازه می دهد که موبایل  خود را داخل جیبتان گذاشته و از راه دور بر لیست آهنگ های مورد علاقه خود نظارت داشته باشید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که بدون لمس کردن صفحه موبایل آهنگ های مورد نظرتان را گوش دهید. همچنین می توانید با سایه انداختن یا عبور دست از روی گوشی و یا حتی با ضربه زدن بر روی گوشی به این نرم افزار فرمان دهید. توجه داشته باشید که شما میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و یا بالاتر نصب کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

- تنظیم و تقویت باس

- انتخاب لیست پخش آهنگ

- جست و جو برای دسترسی سریعتر

- محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند

- و . .  .

هم اکنون میتوانید این پلیر جدید و قدرتمند را از سایت مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید




ارسال توسط manoochehr

 Dolphin-Browser

در دنیای اینترنت نا امن برای مرور صفحات وب به یک مرورگر قدرتمند و ایمن نیاز داریم. مرورگرهای مختلفی در بازار هستند . یکی از بهترین آنها همین مرورگر دلفین است. شما با دانلود نرم افزار فوق ، میتوانید یک وبگردی ایمن را تجربه کنید. یکی از ویژگی های مهم و جدیدی که در این مرورگر جاداده شده است ،این است که شما میتوانید  با صدای خود دستورات مبنی بر جستجو در اینترنت، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، ذخیره کردن وبسایت های محبوبتان و … صادر کنید.!! توجه داشته باشید که شما میتوانید این مرورگر را بر روی گوشی های دارای آندروید ۲٫۰ به بالا نصب کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار :

- به شما اجازه می دهد یک نماد با انگشتانتان ایجاد کنید و از آن برای دسترسی به وبسایت های دلخواهتان استفاده کنید.

- امکان بارگذاری سریع صفحات بدون نمایش تبلیغات و …

- وجود منوی speed dial برای دسترسی سریع تر به صفحات مورد علاقه تان

- امنیت بالا و سرعت بالا در لود کردن صفحات

- و . . .

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید




ارسال توسط manoochehr

 Battery Widgets Classic

اگر شما هم دوست داشته باشید که میزان باتری گوشی خود را با طرحی جدید و جذاب بر روی گوشی ببینید ، میتوانید از نرم افزار جدید Battery Widgets Classic استفاده کنید. با کمک این برنامه  می توانید به منو های GPS، Wi fi و تنظیمات BT نیز دسترسی راحت تری داشته باشید. شما میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی های دارای  آندروید ۱٫۵ به بالا نصب کنید و لذت ببرید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید




ارسال توسط manoochehr

 نرم افزار حرفه ای ساخت اتوران برای انواع دیسک AutoPlay Media Studio 8.0.1.0

حتمآ بسیار دیده اید که سی دی به صورت اتوران اجرا شود. در واقع شرکتهای بزرگ برنامه نویسی که می خواهند محصول نهایی خود را که می تواند نرم افزار و یا بازی باشد وارد بازار کنند آن را بر روی یک دیسک فشرده رایت می کنند و برای اینکه توجه کاربر را در هنگام اجرای سی دی به محصول خود جلب کنند آن را به صورت اتوران بر روی دیسک رایت می کنند که علاوه بر زیبایی میتوانند با استفاده از اینکار تبلیغاتی را برای سایر محصولات خود رغم بزنند. گاهی اوقات نیاز است تا مجموعه ای از نرم افزارها را به صورت اتوران بر روی دیسک رایت کنیم در این مواقع داشتن نرم افزاری که بتواند اینکار را انجام دهد ضروری است. به همین منظور امروز در سایت مستر دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می تواند در ساخت اتورات به شما کمک بسیار زیادی کند.
نرم افزار AutoPlay Media Studio یکی از حرفه ای ترین نرم افزار های ساخت اتوران در جهان به شمار میرود که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید اتورانهای بسیار زیبایی را برای بازی و برنامه های مورد نظرتان بسازید. در این نرم افزار تمامی ابزارهای اتوران سازی در اختیار کاربر قرار داده شده است تا از هر جهت او را به سایر نرم افزارهای اتوران سازی بی نیاز سازد. علاوه بر این در این نرم افزار نمونه های آماده ی بسیار زیادی از اتوران ها با موضوعات مختلف وجود دارد و نیازی نیست که شما برای ساخت یک اتوران کار را از صفر شروع کنید بلکه با انتخاب هر کدام از نمونه های آماده و ویرایش قسمتهای مورد نظر آن می توانید در سریعترین زمان ممکن اتورانی زیبا را بر روی دیسک ایجاد کنید. همچنین در این برنامه اشکال مختلف اتوران سازی نظیر منوها ، دکمه ها ، شکلکها و … در رنگهاع متنوع در اختیار شما قرار داده شده است و فقط کافیست هر کدام از آنها با یک Drag-and-Drop ساده وارد صفحه ی اصلی کنید و سپس ویرایشهای لازم را بر روی آن انجام دهید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …

 

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید




ارسال توسط manoochehr

 

شاید ساخت اتوران برای شما سخت به نظر برسد ، ولی نرم افزارهایی هستند که بدون حتی یک خط برنامه نویسی شما را قادر میسازند اتوران های بسیار زیبا و حرفه ای را برای لوح های فشرده و فلش دیسک ها بسازید . ابزارهای آماده موجود در این نرم افزارها از قبیل : انواع تصاویر ، اشکال ، منوهای آماده ، انواع مختلفی از Object ها باعث می شود کاربران در محیطی جذاب و ساده به ساخت اتوران های زیبا دست بزنند .
Autoplay Menu Designer محصول شرکت Visual Designing می باشد . این نرم افزار با تقسیم مراحل ساخت اتوران به بخش های مختلف باعث می شود کاربر هیچگونه مرحله سختی را پیش روی خود نخواهد دید . تمام مراحل به صورت Wizard می باشد و تمام جزئیات روبروی کاربر حاضر است . با این نرم افزار شما میتواند صفحات مختلفی را برای اتوران خود در نظر بگیرید و هیچ محدودیتی وجود ندارد . وجود استایل های زیبا باعث می شود که شما در صورتی که به زمان اهمیت می دهید ، به سرعت پروژه خود را به اتمام برسانید . تعریف صفحات با قابلیت های مختلف (مانند صفحه تعهد دادن) و همچنین امکان قرار دادن تصاویر و بکگراندها و منوهای مختلف و… همه و همه دست به دست هم می دهند شما یک اتوران بسیار زیبا و آسان بسازید.

مراحل ساخت اتوران در این نرم افزار:
۱ – انتخاب طرح Select layout
در این قسمت شما می بایست که طرحی را برای اتوران خود انتخاب کنید . تمام جزئیات مربوط به استایل و ظاهر اتوران در این قسمت توسط شما اعمال خواهد شد.
۲ – ویرایش پروژه Edit project
بعد از انتخاب طرح شما میتوانید وارد مرحله ای شوید که می بایست به اضافه کردن منو ، متن ، لینک و… بپردازید
۳ – ساخت پروژه Build project
این قسمت را باید پایان کار دانست . این قسمت برای رایت اتوران شما روی سی دی تعبیه شده است و یا قبل از اینکار پیش نمایش اتوران شما که می توانید سلیقه خود را ببینید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autoplay Menu Designer 4.1:
- ساخت اتوران به راحتی هرچه تمام تر
- قرار دادن موزیک ، عکس ، متن و… برای اتوران
- ساخت بی نهایت صفحه برای اتوران
- امکان رایت اتوران بر روی سی دی
- پیش نمایش اتوران ساخته شده قبل از ذخیره
- قابلبت Wizard برای انجام راحت کارها
- وجود استایل های اماده زیبا برای پروژه ها
- ساخت اتوران در سه مرحله تعریف شده

- سازگاری با ویندوز های XP / 2003 / Vista / Vista64 / 7 / 7 x64

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید




ارسال توسط manoochehr

 Sakura Falling نام لایو والپیپری زیبا که اولین لایو والپیپر از Go Wallpaper Dev Team است،در این لایو والپیپر گل ها به آرامی از بالا به سمت پایین فرود آیند که جلوه و ظرافت خوبی را به آرمغان می آورند.یکی از نکته های بارز این لایو والپیپر قابلیت نصب بر روی SD Card است.

 

 

تصاویری از لایو والپیپر:

 

Sakura Falling Live WallpaperSakura Falling Live WallpaperSakura Falling Live Wallpaper

Sakura Falling Live WallpaperSakura Falling Live Wallpaper



 



ارسال توسط manoochehr

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 29006
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2

Alternative content